Pánik a KFC-nél: elfogyott a csirkehús!; Több száz KFC-t zártak be - ki nem találná miért (és még folytathatnám)... Nem mindegy, hogy melyik szegmensben hibázik egy logisztikai szolgáltató. Ha egy építőipari logisztikai szolgáltató hibázik, akkor a legrosszabb esetben kifizeti az okozott kárnak köszönhető kötbért, és nem kap több megrendelést a megbízótól. Viszont! Ha egy gyorsétteremláncról van szó, akkor rögtön lecsap a média az interneten és KFC-s csirkén élőkkel karöltve.
Nagy-Britanniában "PÁÁÁNNIIIK" tört ki, ugyanis több KFC étterem kénytelen volt idő előtt bezárni, a legtöbb pedig ki sem nyitott készlethiány miatt. Összesen 900 éttermet érintett az eset. A probléma abból adódott, hogy a gyorsétteremlánc múlt héten lecserélte a logisztikai szolgáltatóját a Bidvest-et, és a DHL vette át az ellátási feladatokat. Az átállás az elejétől fogva körülményes volt, több étteremben már a hétvégén problémák voltak a készlettel, és nem volt elérhető a teljes menü.
Érdekes lenne nem bulvár, hanem logisztikai szempontból megvizsgálni az esetet, hogy hogyan fordulhatott elő egy ekkora multinacionális cégnél egy ekkora logisztikai hiba. Egyenlőre a DHL-nél csak ennyit tudtak nyilatkozni:
"Operatív problémák miatt az elmúlt napokban számos szállítás késett, vagy nem teljesült. Partnereinkkel a KFC-vel és a QSL-el szorosan együtt működve top prioritásként dolgozunk a probléma megoldásán."