A Supply Chain Digital összeállítása alapján indítok egy tíz részes sorozatot ami bemutatja a világ tíz legfejlettebb ellátási láncát 2016-ból. Három fő trend található a Gartner legfrissebb rangsorában: szorosabb ügyfélközpontú partner integráció, továbbfejlesztett elemzési eszközök bevezetése és fokozott figyelem a vállaltok társadalmi felelősségvállalására. A rangsor felállításánál két fő szempontot vettek figyelembe: az üzleti teljesítményét, és az elemzők véleményét. Az üzleti teljesítmény adatai tükrözi, hogy a különböző vállalatok hogyan teljesítettek a közelmúltban, a szakértői vélemények összegzése pedig a jövőbeni potenciálokat vizsgálja.
Az élelmiszeripari piacvezető cég növekedését a termékfejlesztéseknek köszönheti, aminek segítségével új piacokra tudott belépni a termékeivel, legfőképpen az ásványvizekkel és üdítőkkel. Az üzleti partnerkapcsolatokban az érték alapú megközelítést alkalmazza a Coca-Cola a termék és csomagolóanyag portfólió kezelésénél. Továbbra is alkalmazzák a "Freestyle" intelligens szállítási rendszereket, az ellátási lánc megoldások piacra és szegmensre szabásának érdekében. Tízből kilenc pontot kapott a Coca-Cola a társadalmi felelősségvállalás területén az ambiciózus 2020-ra kitűzött terveinek köszönhetően.