HunLog

Elgondolkodtató kisfilm a kamionosok életről

2017. november 16. - HespV

Mai napon bukkantam rá a vezess.hu oldalon erre a videóra. Véleményem szerint kötelező alkotás az összes fuvarszervezőnek, logisztikai menedzsereknek és minden olyan logisztikában dolgozónak, akik annyit tudnak a kamionról, hogy nem szabad lelépni elé, és sofőr vezeti...

Két-három hetente szoktam találkozni egyik ismerősömmel, aki régóta nemzetközi kamion sofőr. Több cégnél is megfordult, járt többek között Spanyolországba, Angliába Franciaországon keresztül, Németországba, Ausztriába és Csehországba. Egyszer mondta nekem, hogy nem azért jár le a krimóba amikor itthon van, mert annyira hiányzik neki, hanem azért, hogy kicsit rendet tegyen a fejében, és fel tudja dolgozni a rengeteg mocskot amivel az úton találkozik.

Egy logisztikában dolgozó középkorú középvezető egyszer beszélgetett két sofőrrel az egyik telepen. Az egyik sofőr (legyen Férdi) AETR-t követve betartotta a vezetési és pihenő időket, a másik (mondjuk Béni) viszont kihasználva a korongos autók előnyét, hétfőtől péntek estig nyomta szinte megállás nélkül, pénteken a telephelyen éppen, hogy kiesett a fülkéből. Az említett vezető mondta Frédinek, hogy ő csak egy kényelmes sofőr úr, amit ők csinálnak az nem munka, bezzeg Béniék!, aki éjjel-nappal hajtanak... Ebben a történetben a vége tetszett igazán, amikor Frédi megkérdezte a középvezetőt, hogy akkor is olyan fasza gyerek lesz Béni, amikor majd a gyalogosátkelőn elüti a gyerekét azért, mert a fáradtságtól nem veszi észre időben!?

Logisztikus vagyok én is, irodista. De ameddig élek, hálát fogok adni az égnek, hogy pályafutásom elején többet voltam terepen a sofőrök között, mint az irodában. Rengeteg tapasztalatot szereztem ez alatt a másfél év alatt.

A bejegyzés trackback címe:

https://hunlog.blog.hu/api/trackback/id/tr1013290553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása