@Benbe: A reptérre a vonat nem valódi megoldás. A metro nem lesz lassab, cserébe a belvárosba és a város másik felére is elvisz, ezen kívül sok átszállási lehetősége van. A vasút csak egy rossz kompromisszum.
Azért a járműcser jóval nagyobb kapacításnövekedést is hozhat, sokan dolgoznak ezen.
A Rákoczi úti villamos mindeképpen jó lenne, de ugye az értelmes ottlakók ellehetlenítették. Mivel az elment, ezért marad a M1. Az M4-ben nagyon nem értek egyet, pont a hasznossága miatt kell elővárosi jellegét erősíteni. Sajnon amit írtam, az legalább 40 év. És akkor még nem beszéltünk a M5, M6 projektről. Sajnos a lemaradásunk a főváros közlekedésében csak nő, ahogy az egész ország lemaradása.
+1: A rövid leírásban nem írtam, de több helyen is suzárnyvonalakkal lehet megoldani a valóban jó megoldást.
@para_noir: Te egy embergyülölő farok vagy! Nem rinyál senki. A nagyváros a moilizációról szól, aminek az autó a legjobb eszköze. De tudoid mit ülj biciklire, az ilyen irigy alakoknak, akik csak azért akarják jól levágni a többikeket, mert van valamilyük az való.
@Benbe: Mindjárt elmorzsolok pár könycseppet. Nyilván azért építenek plázákat, mert veszteséges. Ha nem éri meg nem kell építeni. Nem kell bedőlni annak, hogy mit hoz ki a könyvelő.
@vwxyz: Nem ártana értelmezni amit elolvasol, a helyi adó esetében a lakosságiparkolásiról volt szó. És nem nem pofátlanság azt elvárni egy vállalkozástól, hogy teljesítsen feltétleket, amiket aközösség támaszt vele szemben. Ezzel szemben pofátlanság bujtatott adóként pénzt szedni, aprkolási díj címén.
@Benbe: igen, csökken az értéke. ha meg építenek mellé egy metrómegállót, akkor meg nő. be fogod fizetni a növekedést? az ingatlanbirtoklás kockázatokkal jár.
@wamzer: "Az Örs most is tiszta beton, nem? :)"
A műholdkép szerint a környékén van még zöld, amit le lehetne betonozni. Fizikailag elférne ott még P+R parkoló, de minek? Ilyen infrastruktúrát 30-50 évre építenek, ennyi ideje pedig már messze nincs hátra a minden-reggel-bevezetek-a-saját-autómmal-a-városba-benn-ülök-nyolc-órát-a-munkahelyemen-aztán-hazavezetek világnak. Még ha ezt a dinók nem is értik még.
@Benbe: Egyetértek, szerintem is jó ár napi 1 Euro az összvonalas, kombinált bérletért. Én meg is veszem az autó mellé, és mindenhova olyan eszközzel utazok, amivel célszerűbb. Ezzel a költségeim csökkentése mellett jelentős mértékben javítom az életminőségemet is.
Nekem is volt telik-autóra-ezért-mindenhova-azzal-megyek-korszakom, de már kinőttem.
@Benbe: "Kelenföld is üresen áll" - ezt csak most fogtam fel, ne írj már baromságokat légyszi.
Ott állok meg mióta megnyílt, már előre fosok szeptembertől, mert akkor reggel 9 után nem lesz hely egyikben sem.
@Benbe: Hát, őrmezőn már esett olyan, hogy az 1500 hely mind full tele volt.
De mondom, hogy onnan nincs is gond az ingázással, a négyes metró teljesen rendben van.
HunLog
Utolsó kommentek:
zsoci 2017.08.16. 22:33:24
Bejegyzés: P+R Váci út, avagy city logisztika kritika
whatisevenworse 2017.08.16. 22:26:33
Bejegyzés: P+R Váci út, avagy city logisztika kritika
vwxyz 2017.08.16. 22:19:01
Bejegyzés: P+R Váci út, avagy city logisztika kritika
zsoci 2017.08.16. 22:18:48
Azért a járműcser jóval nagyobb kapacításnövekedést is hozhat, sokan dolgoznak ezen.
A Rákoczi úti villamos mindeképpen jó lenne, de ugye az értelmes ottlakók ellehetlenítették. Mivel az elment, ezért marad a M1. Az M4-ben nagyon nem értek egyet, pont a hasznossága miatt kell elővárosi jellegét erősíteni. Sajnon amit írtam, az legalább 40 év. És akkor még nem beszéltünk a M5, M6 projektről. Sajnos a lemaradásunk a főváros közlekedésében csak nő, ahogy az egész ország lemaradása.
+1: A rövid leírásban nem írtam, de több helyen is suzárnyvonalakkal lehet megoldani a valóban jó megoldást.
Bejegyzés: P+R Váci út, avagy city logisztika kritika
zsoci 2017.08.16. 22:12:42
Bejegyzés: P+R Váci út, avagy city logisztika kritika
zsoci 2017.08.16. 22:10:51
Bejegyzés: P+R Váci út, avagy city logisztika kritika
zsoci 2017.08.16. 22:09:45
Bejegyzés: P+R Váci út, avagy city logisztika kritika
vwxyz 2017.08.16. 22:08:17
Bejegyzés: P+R Váci út, avagy city logisztika kritika
vwxyz 2017.08.16. 22:05:48
Bejegyzés: P+R Váci út, avagy city logisztika kritika
halaloszto 2017.08.16. 17:48:42
Bejegyzés: P+R Váci út, avagy city logisztika kritika
whatisevenworse 2017.08.16. 17:34:36
Bejegyzés: P+R Váci út, avagy city logisztika kritika
halaloszto 2017.08.16. 17:15:29
Bejegyzés: P+R Váci út, avagy city logisztika kritika
halaloszto 2017.08.16. 17:14:10
Bejegyzés: P+R Váci út, avagy city logisztika kritika
halaloszto 2017.08.16. 17:12:41
Bejegyzés: P+R Váci út, avagy city logisztika kritika
whatisevenworse 2017.08.16. 17:07:41
Bejegyzés: P+R Váci út, avagy city logisztika kritika
vwxyz 2017.08.16. 15:03:50
A műholdkép szerint a környékén van még zöld, amit le lehetne betonozni. Fizikailag elférne ott még P+R parkoló, de minek? Ilyen infrastruktúrát 30-50 évre építenek, ennyi ideje pedig már messze nincs hátra a minden-reggel-bevezetek-a-saját-autómmal-a-városba-benn-ülök-nyolc-órát-a-munkahelyemen-aztán-hazavezetek világnak. Még ha ezt a dinók nem is értik még.
Bejegyzés: P+R Váci út, avagy city logisztika kritika
whatisevenworse 2017.08.16. 15:01:18
Bejegyzés: P+R Váci út, avagy city logisztika kritika
vwxyz 2017.08.16. 14:48:04
Nekem is volt telik-autóra-ezért-mindenhova-azzal-megyek-korszakom, de már kinőttem.
Bejegyzés: P+R Váci út, avagy city logisztika kritika
FlybyWire 2017.08.16. 14:18:17
Ott állok meg mióta megnyílt, már előre fosok szeptembertől, mert akkor reggel 9 után nem lesz hely egyikben sem.
Bejegyzés: P+R Váci út, avagy city logisztika kritika
FlybyWire 2017.08.16. 14:16:22
De mondom, hogy onnan nincs is gond az ingázással, a négyes metró teljesen rendben van.
Bejegyzés: P+R Váci út, avagy city logisztika kritika